top of page
  • Ce reprezintă calitatea de Membru al site-ului
    În calitate de membru poţi primi accesa paginile dedicate membrilor, poţi interactiona si posta pe AGORA AMEDIA ( forum, grupuri de discuţii, documente partajate, etc.), poţi vizualiza profilule celorlalţi membrii. Poţi posta Oferte şi Cereri de muncă, şi este prima etapă necesară dobândirii calitatăţii de Pacient, Specialist sau Furnizor. Pentru a deveni membru site este nev oie doar de inscrierea sub forma un unui user (adresa de email validă) cu o parolă de access. Nu implică alte date personale. După inscriere veţi primi un mesaj de informare pe email-ul folosit pe site si ulterior după aprobare un nou email de confirmare.
  • Cum mă înscriu pe site? ( varianta PC)
    Prima oară caut modulul de logare din colţul drepta sus a ecranului sau din Pagina de ÎnregistrareŞ se urmăreşte săgeata După ce apăs pe pictograma de Sign UP (pentru înscriere) ni se deschide fereastra de logare: Este foarte important să reţinem că "Sign Up" este legat de înregistrare pe când "Log in" se referă la logare pe site. Aici avem de ales una din cele trei căi de logare: 1) prin aplicaţia Facebook. este foarte utilă mai ales dacă lucram pe smartphone sau pe tabletă. 2) printr-un cont Google dacă avem un asemenea cont. 3) pe cale clasică - orice email Varinata Facebook implică o deschidere a unei ferestre de logare facebook: Varinata logare Google deschide unul din conturile Google pe care le avem, mai ales dacă folosim un smartphone cu sistem de operare Android. Dacă alegem să ne înscriem pe calea clasică email ne va apare următoarea fereastră: După trimiterea formularului de înscriere ( prin apăsarea butonului < Sign Up > ne va apărea următoarea imagine: Care ne "spune" că cererea noastră a fost înregistrată şi urmează să fie aprobată de administratorul site-ului. Formulând acestă cerere noi am fost de acord să ne însuşim termenele şi condiţiile siteu-lui pe care le găsim jos pe pagina de logare: care odată apăsată ne duce la pagina cu " Termene şi Condiţii Forum" petru a intra pe pagină faceţi click pe poza de mai sus imediatve-ţt primi pe email un mesaj care anunţă că mesajul dumneavoastră ajuns la noi De asemenea vă putem inscrie si noi trenuie să ne contataţi pe email.
  • Cum mă înscriu pe site? ( varianta solicitare Administrator Site)
    Intru pe pagina " Pacient " sau " Specialist " unde caut pictograma Înscriere pe Site faceţi click pe pictogramă şi vom fi dirijaţi spre PAGINA DE ÎNSCRIERE Aici ne vom întâlni cu primul formular de înscriere. Completaţi Emailul cu care ve-ţi loga şi "Parola de înregistrare" pe care doriţi să o utilizaţi. la logare. După înregistrare si primirea emailului de confirmare a înregistrării dumneavoastră veţi putea schimba parola oricâd comform informaţiilor din acest FAQ. Din acest moment puteţi accesa pagina de Inregistrare ca şi Client si /sau Specialist Amedianet
  • Pot să fiu înscris pe site şi pe altă cale?
    O altă cale este completarea tabelului de la "Vreau să fiu înscris de dumneavoastră" sau este suficient să ne trimiteţi ( pe email- amedianet.ro@gmail.com) emailul dorit de logare si eventual parola pe care o doriţi. Noi vă înscriem, veţi primi un mesaj de informare şi apoi de aprobare. Ulterior puteţi schimba parola oricând.
  • Aprobare si logare pe Site.
    Dacă Administratorul site-ului îti aprobă cererea pe emailul tău vei primi următorul mesaj: După care vom purcede la logare în site, deschidem pmdulul de logare Apoi accesăm pagina de înscriere - logare După care suntem dusi la pagina de LOGARE Unde ne întâlnim cu toate căile de acces pe care le-am avut la Capitolul "Înscriere pe site"
  • Cum îmi schimb parola de acces pe site?
    În caz că ne-am înregistrat cu email-ul (ultima modalitate de înscriere) putem să ne schimbăm parola sau să ne-o modificăm dacă am uitat-o. În acest caz accesăm pagina de "LOGARE" Făcând click pe "Forgot password ?" ( Ai uitat parola ?) accesăm pagiana de resetare a parolei Odată accesat schimbarea parolei se deschide următoarea poagină de resetare a parolei completăm câmpul " Email " cu emailul cu care ne-am înscris după ce apăsăm butonul " Reset Password " ne va apărea următoarea imagine care ne anunţă că a fost trimis un email în contul nostrul prin care vom putea schimba parola. La emailul de primire vom avea următoarele informaţii Odată apăsat textul " Please click this link to menter a new password" ( Vă rog faceţi click pe acest link pentru a introduce o nouă parolă) suntem dirijaţi pe pagina unde putem schimba parola după care repetăm procedura de logare cu noua parolă.
  • Ce reprezintă calitatea de Pacient?
    În calitate de Pacient ve-ti putea avea posibilitatea de a avea un dosar electronic on line securizat pe care il puteţi consulta oricănd dumneavoastră şi/sau Specialiştii membrii ai site-ului precum ci cei neînscrişi, doar cu acordul dumneavoastră Cheia şi calea de acces o veţi putea oferi chiar dumneavoastră. Mai sunt şi alte beneficii în calitate de Cient care se vor dezvolta în timp
  • Cum mă înscriu ca şi Pacient?
    După ce ajung la pagina Tablou Comandă aleg pictograma aleg Pagina Înscriere Site şi apoi pictograma sau butonul Înscriere Pacienţi care mă va duce la pogina de înregistrare unde întilnesc primul formular Completez toate câmpurile din formular.De menţionat este că Email-ul este esenţial trebuie să fie cel de logare , adică de înscriere pe site, în caz contrar nu veţi putea accesa paginile dedicate Clientului. După completarea formularului ve-ţi primi un email de confirmare dar va mai trece un timp în care noi facem modificările periodice şi veţi fi anunţat.
  • Ce reprezintă calitatea de Specialist?
    Specialistul este o persoană fizică cu o calificare în domeniul sănătăţii umane, veterinare, etc.
  • Cum mă înscriu ca şi Specialist?
    După ce ajung la pgina Tablou Comandă aleg pictograma care mă va duce la pagina de înregistrare unde întilnesc primul formular Completez toate câmpurile din formular.De menţionat este că Email-ul este esenţial trebuie să fie cel de logare , adică de înscriere pe site, în caz contrar nu veţi putea accesa paginile dedicate Specialist. După completarea formularului ve-ţi primi un email de confirmare dar va mai trece un timp în care noi facem modificările periodice şi veţi fi anunţat.
  • Ce reprezintă calitatea de Furnizor?
    Furnizorul este o persoană juridică care furnizează servicii comerciale sau prestari de servicii cu tangenţă in domeniul sănătăţii.
  • Cum mă înscriu ca şi Furnizor?
    După ce ajung la pgina Tablou Comandă aleg aleg pagina Înscriere Site pictograma sau Înscirere Furnizori care mă va duce la pagina de înregistrare unde întilnesc primul formular Completez toate câmpurile din formular.De menţionat este că Email-ul este esenţial trebuie să fie cel de logare , adică de înscriere pe site, în caz contrar nu veţi putea accesa paginile dedicate Specialist. După completarea formularului ve-ţi primi un email de confirmare dar va mai trece un timp în care noi facem modificările periodice şi veţi fi anunţat.
  • Cum mă înregistrez în  baza de date Specialişti sau Furnizori
    În primul rând ne deplasăm pe pagina "Specialiştilor" ( trebuie să fim logaţi înainte ) unde accesăm pictograma corespunzătoare: care ne duce pe pagina de Înregistrare şi Modificare Baza de Date unde vom observa urmatoarele elemente: înregistrările noastre (dacă avem ceva) Butonul "Inregistrare" care ne duce la pagina de înregistrare baza de date Butonul "Modificare" care ne permite să modificăm înregistrările noastre Apăsând butonul "Înregistrare" ne deplasăm la formularulde introducere date La acest câmp introducem denumirea Persoani juridice sub care ne desfăşurăm activitatea (SRL, PFA, ect.) la butonul Siglă firmă ptem încarca sigla Persoanei Juridice dacă o avem. Recomandarea mea este ca imaginea să fie pătrată. să fie de tip (JPG, sau PNG). şi să nu fie mai mare de 1 mega ( altfel Administratorul le va sterge) Lista derulantă a judeţelor se introduce localitatea de activitate Strada si nr în forma " Str. Andrei Mureşanu nr 16 " Specialitatea din listă la care dorim să ne înscriem numele şi gradul Specialistului angrenat ( ex: dr. Popescu Mihai. farm. Mioara Ilarie, etc.) Gradul si Specialitate ( ex : medic primar gastroenterolog, Psiholog ...) Telefon de contact- unde aşteptaţi să fiţi contactaţi Telefon 2 de contact se poate încărca poza Specialistului ( are un efect mai mare pentru clienţi) Emailul dumneavoastra public dacă aveţi o un site personal ( adresa Web) Locul unde vă ve-ţi scrie programul de activitate ( Aztenţie acceptă doar 143 caractere) La Observaţii puteţi specifica ce doriţi la final se apasă butonul " Salvează si publică" dacă este totul bine vom primi un mesaj de reuşită , dacă nu unul de eoare ( verificăm dacă am completate toate cămpurile obligatorii -cololrate diferit- sau dacă am încărcat imagini în format corespunzător, dacă am scris corect emailul, telefoanle sau adresa Web -care trebuie să fie de tip https://....) Butonul Modificare ne duce la pagina de Modificare(unde putem face mmofificări) si vom da acodul pentru publicare şi vom putea previzualiza pozele Sigla şi Specialistul şi deci următoarea etapă este deplasarea la pagina de Modificare-Validare unde avem Buton de navigare la înregistrarea precedentă Buton de navigare la înregistrarea următoare Buton de deplasare pe pagina de publicare Butonul acordului de publicare Ultimul buton este cel de "Modificare" acesta este Butonul de ştergere a înregistrării Dacă îl avem în acestă forma anunţul nostru este vizibil Putem astfel să Facem vizibile anunţurile noastre sau nu ori când dorim NU uitaţi anunţurile devin vizibile după aprobare de Administrator. Acesta se datorează faptului că se doreşte asigurarea unor anunţuri corespunzătaoare Modificările au aceeaşi curs.
  • Cum încarc documente în dosarele mele
    pe Smartphone procedeul este mult mai simplu. Se accesează direct poza
  • Ce este şi ce conţine Dosarul meu Medical?
    Dosarul Medical cuprinde toate documentele dumneavoastră medicale necesare specialiștilor pentru a putea urmări starea şi evoluţia sănătăţii dumneavoastră. El conţine în format electronic - acte medicale ( Bilete de Externare, Scrisori medicale, Reţete, Analize de laborator, Buletine de interpretare, etc.) - imagini medicale ( Radiografii, CT-uri, RMN-uri,Ecografii, ect) - înregistrări medicale (RKG, Audiometrii, etc) Reţete şi planuri de tratament
  • Cum vizualizez Dosarele mele Medicale
    Accesez Meniu->Pagina Pacienţilor->Actele Tale Medicale Completez câmpurile necesare cu datele trimise de noi Dacă datele sunt introduse corect (Atenţie la Litere mari -CAPITAL) numele, numărul dumneavoastră de telefon şi data creeri dosarului apar Ulterior accesăm cămpul Dosarul tău Medical AMEDIANET Ulterior lse va deschide linkul Dosarului
  • Cum îmi accesez propriul Dosar Medical?
    Pentru a-l accesa este nevoie să mergi la "Pagina Pacienţi" ( accesibilă doar dacă eşti înregistrat pe site ca şi Pacient ), apoi accesezi butonul "Dosarul meu Medical". Odată ajuns la pagina "Dosar Medical" ai nevoie de - email-ul "Dosarului tău medical" pe care l-ai furnizat la solicitarea de creere a dosarului - "Numele Dosarului Medical " pe care l-ai furnizat - "Parola Dosar" de asemenea furnizată la solicitare dacă la introducerea acestor trei cămpuri nu apare nici o informaţie pe pagină însemană că dosarul nu este activ sau nu este creat
  • Pot să îmi creez sau să accesez Dosarul Medical dacă nu sunt înregistrat pe site ca şi Pacient?
    Se va trimite link-ul de acces la dosarul dumneavoastră pe email
  • Ce pot modifica în Dosarul medical?
    Doar "Parola acces Dosar şi Telefonul Dosar" elemente necesare alături de "Numele Dosar" pentru ca a terţa persoană să le potaă accesa. Acestei persoane le veţi trimite datele de acces doar dumneavoastră.
  • Cum accesează Dosarul meu Medical o terţă persoană
    Dosarul dumneavoastră poate fi accesa de o altă persoană doar in cazul în care noi îi oferim accesul în cadrul unei consultaţii on-line. În acest caz angajatul nostru cu rolul de "asistent" va face acest lucru posibil. Dacă esti in discuţie sau consultaţie fără prezenţa unui "asistent AMEDIANET" va trebui să foloseşti pagina "Actele mele Medicale / Dosarul meu Medial" iar pesoana căruia îi doreşti să-i furnizezi accesul la dosar pagina "Dosar Pacient" pe calea (Tablou Control -> Pagini publice -> Dosar Pacient". În afară de datele existente în dosar poţi să-i trimiti si ale documnete si imagini folosind butoanle de de încărcare acte ( 4 la număr) sau imagini. În plus poţi să-i trimiţi un mesaj prin cămpulde mesaje. Comunicare se poate face prin: oricare din aplicaţiile standar de comunicare (Zoom, Skype, etc) afişate sau nu pe site Folosind fereastra de chat anexată site-ului (Rumble chat) prin chat-ul site-ului (mărul din colţul stâng -jos al ectranului (în acest caz trebuie să fiţi ambii membrii ai site-ului.
  • Care este Costul Dosarului Medical?
    Pentru a afla constul întreţinerii, actualizării şi păstrării Dosarului Medical on - line trebuie să accesaţi acest link El este format (în cazul în care exzistă) din pretul de stocare (bazat de volum de date) si manoperă de încărcare şi prelucrare.
  • Ce sunt Cabinetele ON Line
    Aici poţi beneficia de servicii medicale profesioanle a diverşilor specialisti AMEDIANET în următoarele tipuri: 1) Consultanţă 2) Consultaţie 3) Second Opinion
  • Preconsultul
    Preconsultul vă permite să luaţi un prim contact informativ cu specialistul şi să-l cunoaşteţi. Are o durată scurtă de timp şi nu implică rezolvarea unor probleme medicale ci are doar un rol pur informativ. El vă permite să luaţi legătura cu specialistul şi să verificaţi dacă este chiar persoana de care aveţi nevoie
  • Ce este şi cum se desfăşoară Consultaţia On Line
    MODUL DE DESFĂŞURARE: După ce efectuaţi rezervarea şi achitaţi consultaţia viitoare veţi fi contactat pe baza datelor de contact - înscriere email. Veţi fi solicitat pentru a furniza mijloacele de comunicare vocală (Telefon, aplicaţii de mesagerie, videochat, etc.) Vă vom contacta telefonic Vă vom interoga privind motivele solicitării si vom face o anamneză sumară În funcţie de caz veţi fi rugat să trimiteţi documentele medicale avute -( taxare separată) Trimiterea se poate face electronic, fizic acte medicale ( Bilete de Externare, Scrisori medicale, Reţete, Analize de laborator, Buletine de interpretare, etc.) imagini medicale ( Radiografii, CT-uri, RMN-uri,Ecografii, ect) înregistrări medicale (RKG, Audiometrii Cu ajutorul acestor date noi vom creea un DOSAR ELECTRONIC Vom trimite Specialistului în avans acest dosar electronic pentru ca acesta să-l poată consulta înainte de consulaţie Prin comun acord se va stabili data şi ora consultaţiei on line COSTURILE DOSARULUI ON LINE Creere dosar electronic pacient - GRATUITĂ digitalizare, organizare, categorizare și integrare in dosar electronic GRATUIT primele 5 pagini. De la 5 pagini în sus 1 leu pe pagina sau imagine Arhivare și digitalizare CD cu diverse date (RMN, CT, etc) 10 lei
  • Second Opinion
    Este actul prin care doriţi ca un specialist ales să-şi spună părerea asupra unor decizii medicale ( Diagnostice, Investigaţii recomandate, Tratamente, Proceduri, Intervenţii, etc.) pe baza unor acte medicale preexistente. În acest sens desfăsurarea etapelor serviciului este următoarea: selectati specialistul şi achizitionasţi serviciul Secon Opinion Vom lua legătura cu dumneavoastră pentru ane trimite actele Actele le vom digitaliza şi le vom trimite specialistului pentru Evaluare împreună cu solicirtarea dumneavoastră Vă vom trimite răspunsul scris al specialistului.
  • Cum vizualizez hărțile
    Intrăm pe pagina "Hărţi" si alegem o hartă organizată pe scpecialităţi Se deschide următoarea pagină Dacă activăm pagina ne apare următoarea imagine apăsînd pe lista la capitolul specialităţii selectate se deschid specialiţtii din capitolul respectiv selectind un specialist si ne indică locatia specialistului selectat si se deschide o imagine cu sigla lui, adresa fizică, serviciile oferite si date de contact. De asemenea se poate accesa site-ul Specialistului accesând pictograma necesară Aceleaşi etape sunt si la acces pe telefon si pe linkul hărţii
  • Cum navighez pe Hartă
    In primul rând selectez şi activez harta dorită, după care aleg 2 Specialistul din lista Speclalităţilor din hartă 1 (sau direct pe hartă selectând Marcherul dorit) . În acel moment se afişează în colţul dreapta jos o săgeată 3 care activată ne activează drumul spre specialist din locaţia în care ne găsim Traseul se afişează pe Google Maps
  • Cum mă înscriu pe Hărţi Specialişti
    Caut pe orice pagină din sectorul Hărţi următoarea pictogramă activată ne va duce la pagina "Vreau să mă înscriu pe hărţi" de unde apăsăm o minihartă de pe pagină vom primi un formular de inscriere care odată completat ! ŞI APROBAT ! vomapărea pe hartă.
admin
bottom of page