Articol preluat din MISES INSTITUTES - LINK
Prezintă sitauţia medicilor din sistemul guvernamental SUA
Poblema ridicată este de implicare a medicului în problemele scriptice şi birocratice în defavoarea timpului petrecut cu pacientul. Avem şi noi SIUI-ul nostru , avem dosarul electronic...
18.08.2023Gilbert Berdine, MD (Gilbert Berdine este profesor asociat de medicină la Texas Tech University Health Sciences Center și un afiliat al Institutului de Piață Liberă de la Texas Tech University.)
Potrivit Asociației Medicale Americane, „Epuizarea medicului este o reacție de stres pe termen lung, care poate include următoarele:
„ Epuizarea medicilor este o epidemie în sistemul de sănătate din SUA, aproape 63% dintre medici raportând semne de epuizare, cum ar fi epuizarea emoțională și depersonalizarea cel puțin o dată pe săptămână.”
„Deși mulți factori contribuie la burnout, epidemia de burnout este adesea asociată cu ineficiențe ale sistemului, sarcini administrative și cerințe sporite de reglementare și tehnologie.” Un expert rezumă cauza principală a epuizării medicului: „Se spune că oamenii nu își părăsesc locurile de muncă. Își părăsesc șefii. Dar pentru medici, medicii nu își părăsesc cariera. Își părăsesc căsuța de e-mail .”
La propria instituție, cele mai frecvente surse de nemulțumire exprimate de medici sunt fișa medicală electronică (EMR), care se ocupă cu companiile de asigurări și alte sarcini administrative care îi îndepărtează pe medici de pacienții lor. Mă voi ocupa de fiecare dintre aceste cauze și voi demonstra de ce sistemul – inclusiv epuizarea creată – funcționează conform intenției.
Contrar credinței populare, EMR nu a fost destinat să facă înregistrările mai ușor de citit sau să îmbunătățească îngrijirea pacientului. EMR a fost creat astfel încât Centrele pentru Servicii Medicare și Medicaid (CMS) să poată refuza în mod sistematic și obiectiv plata pentru servicii. „Dacă nu a fost documentat, nu s-a întâmplat” a devenit fundamentul pentru EMR. Medicii au fost educați prin îndoctrinare obligatorie despre cum să documenteze serviciile pentru a justifica facturarea. Au fost create șabloane pentru a instanția documentația obligatorie cu câteva clicuri de mouse. Rezultatul sunt pagini de text pe care nimeni nu le citește vreodată.
Cu toate acestea, computerele pot scana notele pentru documentație, iar eșecul de a detecta documentația oferă CMS o bază obiectivă pentru refuzul plății. Fiecare serviciu are mai multe coduri cu niveluri mai mari de cod, ceea ce duce la o plată mai mare. Există cerințe pentru a atinge fiecare nivel de cod. Ceea ce administratorii nu recunosc, însă, este că valoarea timpului necesar documentării corecte a fiecărui nivel de cod (către medic) depășește cu mult valoare creșterea plății. Timpul medicului are valoare zero pentru administrator, astfel încât administratorii îi mângâie constant pe medici să petreacă mai mult timp pe fiecare înregistrare pentru a genera o plată mai mare. Unii administratori nu înțeleg acest fenomen; unii înțeleg, dar nu le pasă. Niciun administrator nu sugerează vreodată că soluția este ca medicul să petreacă mai puțin timp pe fiecare înregistrare pentru a vedea mai mulți pacienți sau să petreacă mai mult timp interacționând cu fiecare pacient.
Medicii sunt evaluați în mod regulat prin sondaje Press-Gainey privind satisfacția pacienților.
Companiile de asigurări au preluat doar conducerea oferită de CMS, deși companiile de asigurări au o întorsătură diferită. Companiile de asigurări solicită preautorizare pentru servicii costisitoare. Aceștia refuză autorizarea din motive cunoscute doar de compania de asigurări. Motivul declarat este întotdeauna că serviciul nu este necesar din punct de vedere medical. Nu contează ce crede medicul despre necesitatea serviciului. Este disponibil un proces de contestație, dar procesul este cât mai lung și cât se poate de neplăcut. Scopul este, evident, de a face procesul atât de neplăcut încât medicii să nu depună un recurs. Compania de asigurări m-a convins cu mult timp în urmă, așa că doar documentez că compania de asigurări a refuzat serviciul pe care l-am recomandat. Mulți alți medici au concepția greșită că bariera este generată de lipsa de educație sau înțelegere, astfel încât să poată convinge societatea de asigurări de dreptatea cererii. Efortul lor poate funcționa chiar și ocazional, dar timpul și efortul necesar nu vor merita niciodată rezultatul. Dacă banda de alergare existentă nu reduce suficient solicitările de servicii, banda de alergare de asigurare se va învârti mai repede.
Mulți medici nu înțeleg că singura modalitate de a câștiga acest joc este refuzul de a-l juca. Nu va exista NICIODATĂ un sondaj Press-Gainey pentru satisfacția medicului față de companiile de asigurări. Mulți medici nu înțeleg că singura modalitate de a câștiga acest joc este refuzul de a-l juca. Nu va exista NICIODATĂ un sondaj Press-Gainey pentru satisfacția medicului față de companiile de asigurări. Mulți medici nu înțeleg că singura modalitate de a câștiga acest joc este refuzul de a-l juca. Nu va exista NICIODATĂ un sondaj Press-Gainey pentru satisfacția medicului față de companiile de asigurări.
Administratorii susțin că sunt foarte îngrijorați de epuizarea medicului. Soluția lor pentru epuizarea medicului este de a crește și mai mult sarcina administrativă cu chestionare despre epuizare și educație obligatorie despre epuizare. Administratorii nu vor recunoaște niciodată că chestionarele și formarea obligatorie sunt mai degrabă parte din cauza epuizării medicului decât o soluție. Nu va exista NICIODATĂ un sondaj Press-Gainey privind satisfacția medicului cu numărul de sesiuni de formare obligatorii necesare.
Care sunt consecințele epuizării medicului? Medicii se pensionează mai devreme sau se sinucid. Cu toate acestea, o scădere a numărului de medici rezolvă mai multe probleme decât creează. Sistemul de sănătate din SUA pretinde că elimină deficitul de servicii medicale. Nu este posibil să eliminăm efectiv această penurie, așa că trebuie să ne prefacem. Serviciile medicale par a fi „gratuite” pentru pacient, dar sunt încă rare, deci nu sunt de fapt gratuite.
O metodă de a rezolva acest dezechilibru între actualitate și aparență se numește disiparea chiriei. În loc să plătească pentru servicii cu bani, pacienții plătesc pentru serviciile care generează neplăceri, timp de așteptare mare, cozi sau timp și efort de călătorie pentru servicii care nu mai sunt disponibile la nivel local. O altă metodă de rezolvare a dezechilibrului dintre actualitatea și aspectul serviciilor medicale este reducerea numărului de medici care comandă astfel de servicii. Mai puțini medici se traduc în mai puține servicii, ceea ce se traduce în plăți mai mici de către CMS și companiile de asigurări. Un alt beneficiu al pensionării mai devreme a medicilor (sau al sinuciderii) este că există mai multe posturi disponibile pentru numărul în exces de medici formați în fiecare an de școlile de medicină. Pe măsură ce medicii în vârstă dispar, cererea de rezidenți postuniversitari crește, astfel încât dezechilibrul actual între numărul de absolvenți de medicină și posturile de rezidențiat poate fi redus. Epuizarea medicului este o problemă pentru medici, dar este o soluție pentru CMS și alți plătitori terți de asistență medicală. Având în vedere că CMS face regulile, nu vă așteptați ca epuizarea medicului să dispară foarte curând.